پاورپوینت های معماری |پاورپوینت رشته معماری

پاورپوینت در مورد معماری, دانلود پاورپوینت معماری, دانلود مقاله ورد معماری, سایت مقالات معماری, پاورپوینت رشته معماری دانلود رایگان پاورپوینت معماری جهان دانلود رایگان پاورپوینت معماری دانلود رایگان پاورپوینت معماری سایت دانلود رایگان پاورپوینت

پاورپوینت های معماری |پاورپوینت رشته معماری

پاورپوینت در مورد معماری, دانلود پاورپوینت معماری, دانلود مقاله ورد معماری, سایت مقالات معماری, پاورپوینت رشته معماری دانلود رایگان پاورپوینت معماری جهان دانلود رایگان پاورپوینت معماری دانلود رایگان پاورپوینت معماری سایت دانلود رایگان پاورپوینت

دانلود شبکه های بی سیم ، معماری و امنیت آنها

شبکه-های-بی-سیم--معماری-و-امنیت-آنها
شبکه های بی سیم ، معماری و امنیت آنها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 310 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

46
‏شبکه های بی سیم ، معماری و امنیت آنها
‏این نوع شبکه برای کاربران محلی از جمله محیطهای(Campus) ‏دانشگاهی یا آزمایشگاهها که نیاز به استفاده از اینترنت دارند مفید می ‏باشد. در این حالت اگر تعداد کاربران محدود باشند می توان بدون استفاده از Access Point ‏این ارتباط را برقرار نمود .در غیر اینصورت استفاده از Access Point ‏ضروری است.می توان با استفاده از آنتن های مناسب مسافت ارتباطی کاربران را به شرط عدم وجود مانع تاحدی طولانی تر نمود.
2
WPANS(Wireless Personal Area Networks )
‏دو تکنولوژی مورد استفاده برای این شبکه ها عبارت از :IR (Infra Red ) ‏و Bluetooth (IEEE 802.15 ) ‏می باشد که مجوز ارتباط در محیطی حدود 90 متر را می دهد البته در IR ‏نیاز به ارتباط مستقیم بوده و محدودیت مسافت وجود دارد .
WMANS(Wireless Metropolitan Area Networks )
‏توسط این تکنولوژی ارتباط بین چندین شبکه یا ساختمان در یک شهر برقرار می شود برای Backup ‏آن می توان از خطوط اجاره ای ،فیبر نوری یا کابلهای مسی استفاده نمود .
WWANS(Wireless Wide Area Networks )
‏برای شبکه هائی با فواصل زیاد همچون بین شهرها یا کشورها بکار می روداین ارتباط از طریق آنتن ها ی بی سیم یا ماهواره صورت می پذیرد .
3
Wimax ‏استاندارد جدید ‏ ‏شبکه های بی سیم‏.
‏استاندارد جدید WIMax ‏برای شبکه های شهری بی سیم ، بازار دستیابی به ‏اینترنت رامتحول خواهدکرد. امروزه یافتن و خریدن یک کامپیوتر کیفی مجهز به ‏تراشه Wi-Fi ‏نباشد، کاری دشوار است، دکمه ای که به کاربران کامپیوترهای ‏همراه اجازه دستیابی به اینترنت ر فارغ از مکانی که کاربردر آن حضور دارد ‏می دهد. بدین ترتیب از اتاق غذاخوری ، اتاق نشیمن و یا کافی شاپ می توان ‏به اینترنت وصل شد. عموم مردم به WI-Fi ‏به عنوان یک ایستگاه مرکزی کاری که ‏می تواند ارتباط را بین چندین کاربر به طور یکسان به اشتراک بگذارد ‏علاقمندند. البته با این محدودیت که فاصله کاربرانبران برای محیط داخلی ( indoor) ‏کمتراز100متر و برای محیط خارجی (outdoor) ‏کمتر از 400 متر باشد.
‏اما استاندارد جدیدی معرفی شده است که عملا توانایی Wi-Fi ‏را زیر سوال ‏برده است . این استاندارد معروف به WiMax ‏می باشد که باعث ایجاد ارتباطات ‏بی سیم اینترنتی با پهنای باند بالا با سرعتی نزدیک به Wi-Fi ‏به محدو دیت ‏های آن را هم ندارد یعنی تا فواصل بالای حدود 50 کیلومتر را هم پشتیبانی ‏می کند.
‏شبکه های شهری بی سیم با سرعت های پهنای باند بالا چندان جدید نیستند، اما ‏تجهیزات خاص باند پهن عمدتا گران قیمت هستند. در حال حاضر شرکت ها به ‏تدریج در حال رسیدن به توافق هایی بر روی جزییات استاندارد WiMax ‏هستند که ‏این منجر به کاهش قیمت این تجهیزات خواهدشد.
5
‏توافقات صنعتی روی جزییاتی نظیر این که چگونه سیگنال های WiMax ‏را رمز ‏گشایی کنیم تا فرکانس هایی را ایجاد کنیم که قابل استفاده باشند و چگونه ‏امکان برقراری ارتباط چندین کاربر تا دستیابی به آن فرکانس ها را فراهم ‏کنیم ، سر انجام به شرکت هایی نظیر اینتل اجازه خواهد داد تا تراشه که ‏حاوی قابلیت WiMax ‏برای استفاده درتجهیزات بی سیم با پهنای باند بالا ‏هستند را بسازند .
‏و در نهایت انتظار می رود که قیمت receiver ‏به حدود 50 تا 100 ‏دلار یعنی چیزی حدود قیمت DSL ‏ها یا مودم های کابلی امروزی برسد و این ‏یعنی میلیون ها نفر از کاربران بالاخره می توانند از سرویس های رایج ‏اینترنت استفاده کندو به آسانی از طریق آنتن های نصب شده روی بام از ‏هرگوشه شهر به اینترنت وصل شوند.
‏اگر چه ظهور اولیه WiMax ‏در حوزه های عمومی بوده است. اما با ظهور تدریجی ‏تجهیزات و استانداردها، شاهد موج جدیدی از صنایع کوچک و متوسط بی سیم ‏خواهیم بود که دیگر خطوط گران قیمت T1/E1 ‏نیستندو ایستگاه های کاری همچنین ‏می توانند خدمات خود را در مکان هایی بدون خطوط تلفن هم ارایه دهند و این ‏یعنی دستیابی پر سرعت به اینترنت در نواحی دور افتاده ای که غالبا هیچ ‏تجهیزات ارتباطی ندارند.
WiMax ‏که مخفف Woldwide Interoperability for Microware Access ‏می ‏باشد،کمی فراتر از یک لیست طولانی از مشخصات تکمیلی و تخصصی که نمایشگر ‏تجهیزات بی سیم کارخانه های مختلف که می توانند با سرعت های زیاد با هم ‏کار کند، است . این استاندارد با نام IEEE 802.16 ‏نیز شناخته می شود که از ‏سال 1990 کاربرد آن شروع شده است و نقطه مقابل فناوری های اینترنت یا Wi-Fi ‏بوده است. یک واحد انتقال دهنده WiMax ‏می تواند صوت ، تصویر و ‏سیگنال های اطلاعاتی را در طول فواصل بالای 50 کیلومتر (با رعایت خط دید ‏مستقیم) وبا سرعتی در حدود 70 مگابیت در ثانیه (یعنی سرعتی برای دستیابی

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد